ایجاد فرم های پرکاربرد در وردپرس با افزونه ی Form Maker
نوشته شده توسط : ابرهاست

ایجاد فرم های پرکاربرد در وردپرس با افزونه ی Form Maker

 

 

Image result for ‫ایجاد فرم های پرکاربرد در وردپرس با افزونه ی Form Maker‬‎

 

 

 

فرم های پرکاربرد در وردپرس با افزونه ی Form Maker

 

افزونه ی Form Maker دارای بخش رایگان و پرمیوم می باشد که بخش رایگان آن دارای امکانات خیلی زیادی نسبت به فرم های دیگر  است و بخش پرمیوم نیز امکانات متنوع تری را شامل می شود. شما با کمک این افزونه قادر به ساخت فرم های پرکاربرد در وردپرس می باشید.
این افزونه کارکرد بسیار آسانی دارد و شما با عمل drag and drup (یعنی روی المان مورد نظر کلیک کنید و آن را روی بخش مورد نظر بکشید و رها کنید!) می توانید فرم های زیبا ایجاد کنید.
این افزونه تا کنون بیش از ۹۰۰۰۰ نصب فعال را در مخزن وردپرس از آن خود کرده است و می توان از آن به عنوان محبوب ترین پلاگین ها در ساخت فرم یاد کرد.

شروع کار

برای شروع کار ابتدا افزونه را دریافت نموده و از بخش افزونه های سایت خود آن را نصب نمایید. سپس در بخش پیشخوان سایت شما بخشی جدید با نام Form Maker جهت ساخت فرم های پرکاربرد در وردپرس اضافه شده است، روی آن کلیک کنید تا به صفحه ی تنظیمات افزونه بروید.

 

 

 

 

shortcode 

از ستون Shortcode می توانید شورتکد فرم مورد نظرتان را کپی کنید و آن را در برگه/نوشته مورد نظرتان قرار دهید.
همین الان هم می توانید به قرار دادن شورتکد فرم مورد نظر در برگه/نوشته ی موردنظرتان بپردازید اما قبل از آن بهتر است تنظیمات مربوط به فرم را برای قالب خودتان ویرایش و شخصی سازی کنید.

php function

از ستون PHP function هم می توانید همان شورتکد را بصورت یک تابع php داشته باشید، این تابع زمانی استفاده می شود که بخواهید فرم  مورد نظر را در بخشی از قالب خودتان قرار دهید که نیاز است از بخش ویرایشگر آن را در کد قالب خودتان قرار دهید.

 

 

 

 

 

http://adminwebhost.ir/





:: برچسب‌ها: ایجاد فرم های پرکاربرد در وردپرس با افزونه ی Form Maker,http://adminwebhost , ir/,خريد سرور بازي,buy-host , in,خريد پرينت سرور وايرلس,p30webhost , com,پي سي وب هاست,adminwebhost , ir,buywebhost , in ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: